Лобістські групи, що представляють авіакомпанії, готелі та роздрібну торгівлю, закликали технічні регулятори Європейського Союзу забезпечити, щоб Google враховував їхні погляди, а не лише великих посередників, при внесенні змін Google у пошуковій системі. Представники бізнесу в ЄС висловили своє занепокоєння з приводу впливу нових правил.
Як зазначає Reuters, учасниками ініціативи є група Airlines for Europe, до якої входять авіакомпанії Air France KLM і British Airways, власник IAG, а також готельні групи Hotrec і European Hotel Forum та асоціації роздрібної торгівлі EuroCommerce, Ecommerce Europe і Independent Retail Europe.
Вони стверджують, що зміни можуть призвести до виснаження доходів компаній від прямих продажів, оскільки потужні онлайн-посередники отримають преференції та займуть більш помітне місце в результатах пошуку. Лобістські групи написали спільного листа керівнику антимонопольного відомства ЄС Маргрете Вестагер і керівнику Єврокомісії з питань промисловості Тьєррі Бретону, в якому висловили своє занепокоєння з приводу поточних рішень і вимог щодо впровадження DMA.
У березні повідомлялося, що Google вніс значні зміни до результатів пошуку та інструментів для розробників, намагаючись дотримуватися правил DMA. Компанія заявила, що має намір дотримуватися вимог DMA, зберігаючи при цьому якість послуг і зручність для користувачів. Зміни в результатах пошуку були одними з ключових модифікацій.
Група вважає, що ці зміни можуть зашкодити їхньому бізнесу. Галузеві групи стурбовані тим, що розслідування щодо дотримання Google DMA зосереджується лише на справедливому ставленні до послуг третіх сторін, не враховуючи європейський бізнес, який також пропонує свої послуги в Google.
У березневому блозі Google заявив, що зміни в пошуковій видачі підуть на користь великим посередникам і агрегаторам, забезпечивши їх більшим трафіком. Однак ці зміни також призведуть до зменшення видимості готелів, авіакомпаній, торговців і ресторанів.