Пропозиція Бюро фінансового захисту споживачів США (CFPB) щодо застосовування правил кредитування до BNPL-сервісів була неоднозначно сприйнята гравцями галузі. Фінтех-компанія Affirm привітала це рішення, а конкурент Klarna називав його “заплутаним”.
Як зазначає Finextra, нещодавно CFPB опублікувало своє тлумачне рішення, заявивши, що до кредиторів BNPL слід застосовувати правила аналогічно до кредитних карток. Це означає, що провайдери повинні надавати споживачам деякі ключові юридичні гарантії та права, які застосовуються до звичайних кредитних карток — право оскаржувати нарахування та вимагати повернення коштів від кредитора після повернення товару, придбаного за допомогою BNPL.
Affirm заявляє, що “заохочується тим, що CFPB просуває послідовні галузеві стандарти, багато з яких вже відображають те, як працює Affirm, щоб забезпечити більший вибір і прозорість для споживачів”. Klarna також заявляє, що вітає “пропорційне” регулювання і що нове правило не вимагає жодних серйозних змін у її бізнесі.
Однак шведська компанія також стверджує, що “намагатися регулювати BNPL як кредитну картку — це все одно, що порівнювати яблука з апельсинами. Тому сьогоднішнє оголошення є заплутаним”. Компанія зазначає, що інші країни, такі як Сполучене Королівство та Австралія, визнали “фундаментальні відмінності” між цими двома продуктами.