Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Vodafone Україна розробляє власного ШІ-супервайзера для контакт-центрів

    Vodafone Україна розробляє власного ШІ-супервайзера для контакт-центрів

    13 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Оператор зв’язку “Vodafone Україна” повідомив про розробку власної версії штучного інтелекту для контакт-центрів. Компанія вирішила не використовувати готові великі мовні моделі (LLM) та розробляла і навчала систему самостійно, що коштувало їй десятки мільйонів гривень.

    Як зазначив керівник департаменту цифрових рішень та платформ “Vodafone Україна” Сергій Бориславський в інтерв’ю dev.ua, вони вирішили не використовувати зовнішні ШІ-сервіси через ризики безпеки персональних даних. Натомість оператор інвестує у створення власної апаратної та програмної інфраструктури штучного інтелекту.

    Один з найбільших українських мобільних операторів активно впроваджує технології штучного інтелекту з метою підвищення якості обслуговування абонентів та оптимізації бізнес-процесів.

    Перша фаза впровадження ШІ — робота з голосом в контакт-центрі. Очікується, що з 15 травня система почне працювати як “глобальний супервайзер”, допомагаючи операторам покращувати їхню ефективність. Метою є не скорочення call-центрів, а зняття рутинного навантаження з персоналу.

    Паралельно Vodafone розробляє ШІ-чатбот на базі відкритої моделі Llama3 від Facebook. Система володіє українською мовою і здатна підтримувати контекстний діалог. Наступним кроком стане використання AI для обслуговування клієнтів в магазинах компанії через системи самообслуговування та “цифрових двійників” операторів. Роботи зможуть вирішувати до 2/3 типових запитів клієнтів.

    До кінця 2024 року Vodafone також планує реалізувати розпізнавання і генерацію голосу, що дозволить роботам вести повноцінний голосовий діалог з клієнтами.

    Компанія розглядає можливість продавати своє ШІ-рішення іншим підприємствам на ринку. Для Vodafone окупність інвестицій у проєкт складе близько року внаслідок масштабу бізнесу.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПриватБанк впроваджує безготівкові розрахунки у приміському транспорті на Київщині
    Наступна стаття Цифрова інклюзія та відбудова: чому електронний простір має стати безбар’єрним

    Схожі статті

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту