Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Nvidia інвестує €1 млрд у дата-центр для штучного інтелекту у Німеччині

    5 Листопада 2025

    Baltic Payment Forum 2026 об’єднає лідерів платіжного ринку з усього світу

    5 Листопада 2025

    Українці відкрили понад 900 000 ФОПів через “Дію”

    5 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Deutsche Bank зменшив премії керівництву через фіаско з ІТ-інтеграцією Postbank

    Deutsche Bank зменшив премії керівництву через фіаско з ІТ-інтеграцією Postbank

    15 Березня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Deutsche Bank скоротив грошові бонуси вищого керівництва на 50% після невдалого ІТ-проєкту з інтеграції даних Postbank, який спричинив хаос для німецьких роздрібних клієнтів і викликав докір з боку німецького банківського регулятора BaFin. Цьогорічне скорочення премій на €1,95 млн євро відображає перебої у внутрішньому роздрібному підрозділі Deutsche Bank.

    Як зазначає The Financial Times, це вже другий рік поспіль наглядова рада банку урізає виплати найвищому керівництву банку. Минулого року вона урізала виплати керівництву на суму €1 млн через недосягнення поставлених цілей і затримки в удосконаленні внутрішнього контролю.

    Загальний бонусний фонд банку знизився на 6,1% до €2 млрд, що є найнижчим рівнем з 2020 року після того, як доходи інвестиційного банку знизилися на 9% в річному обчисленні у 2023 році. Кількість банкірів, які заробляють €1 млн і більше, скоротилася на 12% до 505.

    Deutsche Bank почав купувати Postbank з його мільйонами клієнтів і корінням у поштовій системі країни у 2008 році під час світової фінансової кризи, але протягом багатьох років намагався завершити інтеграцію ІТ-систем та даних. У липні 2023 року Deutsche заявив, що завершив останній етап інтеграції, але згодом регулятор BaFin заявив, що побачив “значні порушення” в Postbank.

    Перебої включали зупинки в роботі онлайн-пропозицій, труднощі з обслуговуванням клієнтів і тривалий час обробки заявок. Сервісні центри були перевантажені різким збільшенням кількості клієнтських запитів, а низка критично важливих внутрішніх робочих процесів перестала працювати. В результаті тисячі клієнтів, багато з яких є людьми з вразливих категорій чи обмеженими фінансовими ресурсами, могли тижнями не мати доступу до своїх рахунків.

    У безпрецедентній публічній догані BaFin дорікнув Deutsche Bank за цю проблему минулого року і направив незалежного монітора для нагляду за покращенням ситуації. Банк не дотримався обіцянки розв’язати проблеми до кінця 2023 року, оскільки були виявлені тисячі забутих і невирішених скарг через кілька місяців після того, як почав виправляти проблеми.

    У своєму річному звіті банк визнав, що перебої для клієнтів були “неприйнятними”, і заявив, що він не зміг “відповідати власним високим стандартам і очікуванням своїх клієнтів”. У листі до акціонерів у річному звіті голова правління Deutsche Bank Александер Вінендтс особисто просив вибачення у постраждалих клієнтів, додавши, що наглядова рада “вжила заходів і зменшила змінну винагороду кількох нинішніх і колишніх членів правління”.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяSAP запустили платіжну платформу, де торговці можуть обирати і змінювати постачальника платіжних послуг
    Наступна стаття Центральний банк Гонконгу запрошує до другої пілотної програми CBDC

    Схожі статті

    Українці відкрили понад 900 000 ФОПів через “Дію”

    5 Листопада 2025

    Частка NPL у банківському секторі сягнула мінімального за рівня за 10 років – 25%

    5 Листопада 2025

    НБУ визнав РВС Банк неплатоспроможним

    5 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Nvidia інвестує €1 млрд у дата-центр для штучного інтелекту у Німеччині

    5 Листопада 2025

    Baltic Payment Forum 2026 об’єднає лідерів платіжного ринку з усього світу

    5 Листопада 2025

    Українці відкрили понад 900 000 ФОПів через “Дію”

    5 Листопада 2025

    Microsoft інвестує $15 млрд у розвиток ШІ в ОАЕ

    5 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту