Commonwealth Bank of Australia вивчає використання генеративного штучного інтелекту для створення “синтетичних клієнтів”, здатних імітувати клієнтську поведінку. Банк розпочав попереднє дослідження, щоб з’ясувати, наскільки добре ШІ можуть імітувати поведінку клієнтів і використовуватися як інструмент для ранніх експериментів з продуктами.
Як зазначається у релізі установи, там досліджують, чи зможе ШІ забезпечити якісне та кількісне розуміння того, як клієнти можуть реагувати на зміну контексту, повсякденні фінансові виклики та нові продукти. Відмовлятися від тестування з людьми там не планують, але, якщо ефективність ШІ в цьому завданні буде доведена, там зможуть пропонувати клієнтам кращий продукт або послугу раніше, ніж зазвичай.
Банк перевіряє ідею, що згенеровані штучним інтелектом образи клієнтів потенційно можуть стати способом швидкого пілотування ідей, експериментів у безпечному та захищеному середовищі, розуміння та вивчення нюансів поведінки та реакції клієнтів на нові продукти та повідомлення.
Команда експертів зі штучного інтелекту та поведінкових досліджень банку вивчає, як можна використовувати ШІ для перевірки реакції людей у складних ситуаціях, коли дослідження клієнтів зазвичай є складнішим завданням. Наприклад, які продукти та послуги можуть бути найбільш затребуваними під час різних видів стихійних лих, моделюючи дії та потреби клієнтів під час криз.
Також досвід від дослідження там планують використати для кращого розуміння, які повідомлення будуть найбільш ефективними для допомоги клієнтам у вразливих ситуаціях — наприклад, коли клієнта потенційно можуть ошукати, коли клієнти переживають втрату в родині тощо.