Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    ЄС схвалив надання Україні понад €1,8 млрд в межах програми Ukraine Facility

    5 Листопада 2025

    Ощадбанк отримав нового голову правління

    5 Листопада 2025

    Anthropic прогнозує зростання своїх доходів на 28% до 2028 року

    5 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Австралійський банк хоче створювати ШІ-клієнтів для тестування нових продуктів

    Австралійський банк хоче створювати ШІ-клієнтів для тестування нових продуктів

    23 Жовтня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Commonwealth Bank of Australia вивчає використання генеративного штучного інтелекту для створення “синтетичних клієнтів”, здатних імітувати клієнтську поведінку. Банк розпочав попереднє дослідження, щоб з’ясувати, наскільки добре ШІ можуть імітувати поведінку клієнтів і використовуватися як інструмент для ранніх експериментів з продуктами.

    Як зазначається у релізі установи, там досліджують, чи зможе ШІ забезпечити якісне та кількісне розуміння того, як клієнти можуть реагувати на зміну контексту, повсякденні фінансові виклики та нові продукти. Відмовлятися від тестування з людьми там не планують, але, якщо ефективність ШІ в цьому завданні буде доведена, там зможуть пропонувати клієнтам кращий продукт або послугу раніше, ніж зазвичай.

    Банк перевіряє ідею, що згенеровані штучним інтелектом образи клієнтів потенційно можуть стати способом швидкого пілотування ідей, експериментів у безпечному та захищеному середовищі, розуміння та вивчення нюансів поведінки та реакції клієнтів на нові продукти та повідомлення.

    Команда експертів зі штучного інтелекту та поведінкових досліджень банку вивчає, як можна використовувати ШІ для перевірки реакції людей у складних ситуаціях, коли дослідження клієнтів зазвичай є складнішим завданням. Наприклад, які продукти та послуги можуть бути найбільш затребуваними під час різних видів стихійних лих, моделюючи дії та потреби клієнтів під час криз.

    Також досвід від дослідження там планують використати для кращого розуміння, які повідомлення будуть найбільш ефективними для допомоги клієнтам у вразливих ситуаціях — наприклад, коли клієнта потенційно можуть ошукати, коли клієнти переживають втрату в родині тощо.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяВорожіння на таро стало популярним методом прогнозування серед тайських криптоінвесторів
    Наступна стаття Кіберполіція разом з іноземними колегами викрили міжнародне угруповання хакерів, серед учасників якого був киянин

    Схожі статті

    Anthropic прогнозує зростання своїх доходів на 28% до 2028 року

    5 Листопада 2025

    IBM звільнить близько 3 тисяч співробітників до кінця року

    5 Листопада 2025

    Єврокомісія оцінила успіхи цифровізації в Україні

    5 Листопада 2025

    Google запускає проєкт космічних дата-центрів для штучного інтелекту

    5 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    ЄС схвалив надання Україні понад €1,8 млрд в межах програми Ukraine Facility

    5 Листопада 2025

    Ощадбанк отримав нового голову правління

    5 Листопада 2025

    Anthropic прогнозує зростання своїх доходів на 28% до 2028 року

    5 Листопада 2025

    Український бізнес отримав 3 млрд грн у кредит – «Доступні кредити 5-7-9%»

    5 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту