Криптоінфлюенсери нині підвищили обережність у підходах до угод про підтримку криптокомпаній після позовів від ошуканих клієнтів криптобіржі FTX. Кілька знаменитостей нині є учасниками мільярдного судового процесу за їх нібито роль у її просуванні проєкту, що збанкрутував.
Як зазначає Cointelegraph, низка блогерів та зірок зі сфери змінили ставлення до криптовалютного сегмента, оскільки їх колеги-промоутери, які рекламували FTX, отримали позов на $1 млрд.
Про це засвідчили відома блогерка Тіффані Фонг, інфлюенсер із ніком DeFi Dad, Мейсон Верслюйс (Crypto Mason), MegBzk, а також генеральний директор рекламного агентства Luna PR Микита Сачдев і директор з маркетингу Polygon NFT Расмус Расмуссен.
За їх словами, судовий позов проти промоутерів FTX став тривожним дзвіночком для сфери. Ті, хто підтримує криптокомпанії, вперше можуть реально відповісти за довіру їх послідовників, якщо у компанії з’являться проблеми в майбутньому.
Там підкреслили, що суми, які стягують інфлюенсери під час виконання цих угод, є “приголомшливими”. Винагорода для промоутерів сфери та знаменитостей, які підтримують криптопроєкти, може коливатися від сотень тисяч до мільйонів доларів.
Фонг зазначила, що отримує багато пропозицій, але не відповідає на більшість із них, оскільки вважає, що ризики переважують винагороду. DeFi Dad розповів про пропозицію у минулому від FTX прорекламувати проєкт, яку той відкинув і зробив “найкраще рішення в ретроспективі”.
За словами Сачдева, криптокомпанії також стали обережнішими у співпраці. Расмуссен сказав, що після краху FTX стає дедалі складніше залучити впливових людей, які мають високу популярність, щоб просувати криптовалюту.
Зі свого боку Верслюйс помітив, що сага про FTX, на диво, розширила криптопростір, що призвело до появи нових криптобізнесів і активного пошуку впливових осіб для угод з брендами.
Криптовлогер MegBzk вважає, що інфлюенсери повинні провести власне дослідження, перш ніж підтримувати фірму.
Згідно з дослідженням, проведеним двома колишніми економістами Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), криптопроєкти, які рекламуються знаменитостями, на 23-40% частіше виявляються шахрайськими.
Водночас глобальна спільнота ентузіастів блокчейну DaapGambl підрахувала, що третина криптоінфлюенсерів у TikTok діляться дезінформацією про інвестиції в криптовалютний ринок.