Американський банківський гігант JPMorgan Chase & Co. обмежив використання своїм персоналом чат-бота на основі штучного інтелекту ChatGPT. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела в банку.
Зазначається, що цей крок не був спричинений якимось конкретним інцидентом, а відображає стандартний контроль над програмним забезпеченням сторонніх розробників.
Для кредиторів обережність щодо впровадження будь-якої нової технології зрозуміла. У 2021 і 2022 роках регулятори США наклали штрафи на загальну суму понад $2 млрд на десятки банків у зв’язку з несанкціонованим використанням їхніми працівниками сервісів приватних повідомлень, таких як WhatsApp.
Днями стало відомо, що Китай заборонив технологічним компаніям пропонувати користувачам доступ до ChatGPT у своїх сервісах.
З 18 лютого відомий чат-бот від OpenAI став доступний в Україні. Як українці тестували революційний інструмент – читайте тут.