Фінтех-єдиноріг і один із найдорожчих стартапів у світі Stripe встановив для себе 12-місячний кінцевий термін прийняття рішення щодо виходу на біржу через прямий лістинг або шляхом проведення транзакції на приватному ринку, наприклад, через фандрейзинг і тендерну пропозицію. Про це повідомляє TechCrunch.
Зазначається, що Stripe залучив спеціалістів Goldman Sachs і JP Morgan, щоб вони допомогли оцінити, який курс дій є найбільш доцільним для компанії.
Фінтех-гігант був заснований у 2010 році, тож наміри вийти на біржу не дивують. Однак протягом останнього року стартап неодноразово знижував свою внутрішню оцінку, зокрема у цьому місяці вона склала $63 млрд, що на 40% менше пікової в $95 млрд.
Stripe востаннє залучав венчурний капітал у березні 2021 року — раунд у $600 млн, це і дало йому оцінку в $95 млрд. За даними Forbes, у 2021 році валовий дохід Stripe склав $12 млрд.
Технологічні фірми уникають IPO у нинішніх умовах, але, можливо, Stripe вдасться протистояти цій тенденції.