За даними платіжної системи Visa, цьогорічний святковий сезон показав зростання споживчої довіри в США. Загальний обсяг витрат збільшився на 4.8% порівняно з минулим роком, без врахування інфляції, передає PYMNTS.
Більшість американців надали перевагу традиційним магазинам — 77% святкових платежів були здійснені в офлайн-точках продажу. На онлайн-покупки припало лише 23% транзакцій, що підтверджує важливість фізичних магазинів для споживачів.
Роздрібні продажі у звичайних магазинах зросли на 4.1% порівняно з 1.6% минулого року. Онлайн-торгівля показала зростання на 7.1%, що менше ніж торік (10.3%). Найбільше зростання показали продажі електроніки, одягу та будівельних матеріалів. Особливо помітним стало зростання продажів будівельних матеріалів — майже на 5% після торішнього падіння на 4%.
Разом зі зростанням продажів збільшилася й кількість шахрайських операцій. Visa повідомила, що під час “чорної п’ятниці” та “кібер-понеділка” цього року було заблоковано вдвічі більше підозрілих транзакцій порівняно з 2023 роком.
Щодо України, попри третій рік повномасштабної війни 65% опитаних українців не планують відмовлятися від святкових покупок. Минулого року цей показник становив 59%, а у 2022-му — 61%, за даними Центру фінансових послуг Deloitte.