Нове дослідження How the Worl]d Does Digital показало, що 70% переказів фізичних осіб з картки на картку (P2P) у США тепер здійснюються через мобільні пристрої. Американці все частіше віддають перевагу переказам через додатки на телефонах замість традиційних банківських переказів.
Як передає PYMNTS, мобільні P2P-перекази в США становлять понад дві третини усіх таких транзакцій. Подібні показники демонструють й інші розвинені країни – Німеччина з 73% та Японія з 67% мобільних P2P-платежів. До кінця 2024 року 55% споживачів у світі використовували мобільні пристрої для P2P-переказів, що на 3% більше порівняно з 2022 роком.
Водночас США значно відстають від інших країн у використанні мобільних платежів у фізичних магазинах. Лише 17% американських споживачів повідомили про використання мобільних платежів під час останньої покупки в торговій точці. Це значно менше, ніж у Японії (35%), Сінгапурі (27%) та навіть нижче за середній світовий показник у 20%.
Експерти пояснюють повільне впровадження мобільних платежів у магазинах США кількома факторами. Серед них застарілі платіжні термінали, повільніші темпи технологічного оновлення та сильна прихильність американців до традиційних способів оплати картками та готівкою.
Нагадаємо – за даними січневого звіту PYMNTS Intelligence, 60% американців використовують P2P-платежі для оплати рахунків. 53% споживачів віком 18-25 років та половина тих, кому 26-41 рік, частіше користуються P2P-додатками через економічний тиск, зокрема інфляцію.