Перекази фізичних осіб з картки на картку (P2P) стають дедалі популярнішими серед споживачів у США, особливо серед молодого покоління. За даними нового звіту PYMNTS Intelligence, 60% американців використовують такі платежі для оплати рахунків.
Особливу популярність P2P-платежі здобули серед міленіалів та покоління Z. Згідно з дослідженням, 53% споживачів віком 18-25 років та половина тих, кому 26-41 рік, частіше користуються P2P-додатками через економічний тиск, зокрема інфляцію. Як наслідок, платформи на кшталт Zelle показали зростання на 27%, тоді як традиційні кредитні та дебетові платежі зросли лише на 3%.
Ця тенденція сприяла появі так званих “суперапів” – додатків, які інтегрують P2P-платежі у свої сервіси. Близько 70% споживачів, особливо з вищим рівнем доходу, виявили зацікавленість у використанні таких комплексних платформ.
Проте зростання популярності P2P-платежів супроводжується викликами. Чверть користувачів назвали безпеку та автентифікацію головними проблемами, а 41% незадоволені відсутністю гарантій щодо доступності коштів або швидкості транзакцій. При цьому лише незначна частина фінтех-компаній визнає ці проблеми.
Нагадаємо – з 1 жовтня 2024 року в Україні діють ліміти на P2P-перекази. Обмеження встановлені тимчасово – на пів року. Ліміт у 150 000 грн на місяць діє лише на вихідні перекази (на картки інших фізичних осіб) за усіма рахунками клієнта, відкритими в одному банку.