Згідно з новим дослідженням PYMNTS Intelligence, понад половина споживачів у США використовують кредити для купівлі харчових продуктів. Це свідчить про кардинальні зміни у способах використання кредитів та управлінні щоденними витратами.
Про це пише PYMNTS. Дослідження показало, що 52% споживачів протягом останніх 90 днів використовували кредити для придбання продуктів. Крім того, 40% опитаних оплачували кредитними коштами замовлення в ресторанах, а 36% купували одяг у кредит.
На ринку з’явилося більше варіантів кредитування завдяки розвитку вбудованих фінансових послуг та зростаючій популярності послуги “купуй зараз, плати потім” (BNPL). Споживачі обирають різні кредитні продукти з різних причин: 35% власників кредитних карток приваблює система винагород, 41% користувачів BNPL цінують зручність цього інструменту.
Кредитні картки залишаються найпопулярнішим способом оплати щоденних покупок – 46% користувачів відзначають їх зручність як ключовий фактор вибору. Водночас персональні позики та BNPL частіше використовуються для більших покупок: 16% споживачів користувалися кредитами для купівлі меблів, 15% – для придбання електроніки та побутової техніки.
Нагадаємо – згідно з попереднім дослідженням PYMNTS Intelligence, майже половина американських споживачів (46%) готові використовувати послуги відкритого банкінгу для здійснення платежів, особливо для оплати регулярних рахунків.