Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»41% українців використовують цифрову картку у смартфоні без фізичного аналога: дослідження Mastercard

    41% українців використовують цифрову картку у смартфоні без фізичного аналога: дослідження Mastercard

    20 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Українці продовжують активно користуватися цифровими фінансовими інструментами для зручних оплат. Так, 61% опитаних оплачували покупки безконтактно цифровою карткою через смартфон чи інший гаджет з NFC у 2024 році — що на 21 в. п. більше, ніж у довоєнному 2021 році. Кожен другий опитаний має оцифровану картку у своєму диджитал-гаманці, а 41% опитаних використовують цифрову картку, яка не має пластикового аналога.

    Такими є результати щорічного дослідження MasterIndex, у рамках якого компанія Mastercard проаналізувала платіжні вподобання користувачів банківських послуг.

    Цифровий банкінг змінює фінансові звички українців

    Дев’ять із десяти опитаних користуються цифровим банкінгом — мобільними додатками банків або інтернет-банкінгом. Серед усіх послуг диджитал-банкінгу зокрема зростає популярність функції швидкого відкриття платіжної картки онлайн — таку картку минулого року відкрили понад чверть (26%) респондентів, користувачів цифрового банкінгу.

    «Стійкий тренд популярності цифрових гаманців та безконтактних оплат свідчить про те, що Україна рухається в ногу з глобальними трендами. І сьогодні Україна стабільно входить в десятку світових країн за кількістю NFC оплат картками Mastercard у фізичних торгових точках. Наша місія в Mastercard — надавати інноваційні рішення, які роблять платіжні операції зручними та безпечними. Ми віримо, що цифрові технології сприяють стійкому економічному зростанню, і робимо все, щоб українці мали доступ до найсучасніших фінансових інструментів», — підкреслює Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.

    Банківські застосунки стають фінансовими помічниками українців. Користувачі хочуть бачити там не лише базові функції, а й інструменти для управління коштами: 36% потребують детальної аналітики доходів і витрат, 25% — порад з фінансового планування, а 18% — професійних консультацій з управління активами.

    Зростає використання і довіра до цифрових банківських сервісів. Кожен другий користувач диджитал-банкінгу відкритий до повного переходу на цифрові канали для здійснення банківських операцій. При цьому 70% з них готові зробити це у найближчі пів року, що на 12 в. п. більше порівняно з результатами опитування роком раніше.

    Диджитал-шопінг та підтримка українських виробників

    Онлайн-шопінг в Україні продовжує розвиватись. Серед респондентів, котрі купували в інтернеті у 2024 році (а це понад 90% опитаних), 59% робили це регулярно протягом місяця, що на 14 в. п. більше порівняно з довоєнним 2021 роком.

    Водночас змінюються способи оплати онлайн-замовлень: частка тих, хто розраховується готівкою при отриманні, скоротилась до 36% (проти 43% роком раніше). Натомість цифрові розрахунки набирають обертів — кожен третій (33%) онлайн-покупець сплачував за покупки через цифрові гаманці при замовленні, а 41% — карткою через термінал при отриманні.

    У фізичних точках продажу також переважають безготівкові розрахунки — їм надають перевагу 69% опитаних українців, тоді як лише 12% продовжують розраховуватись готівкою.

    Примітно, що 60% респондентів зазначають, що стали частіше купувати товари українського виробництва протягом минулого року. Найпопулярнішими категоріями стали продукти харчування (82%), ліки (62%), одяг та взуття (43%) й товари особистої гігієни (41%).

    Інноваційні методи оплат та персоналізація: чого очікують українці

    Користувачі зацікавлені в інноваційних платіжних технологіях. Так, 23% опитаних хотіли б використовувати нові технологічні рішення для розрахунку в магазинах, як-от «scan and go», що дозволяє сканувати товари та здійснювати автоматичну оплату при виході з магазину.

    Українці також виявляють значний інтерес до персоналізованих фінансових рішень: 51% опитаних хочуть отримувати персональні знижки та пропозиції на основі історії їхніх покупок. Це підтверджує зростання попиту на індивідуальний підхід у банківському обслуговуванні, що відповідає глобальним тенденціям.

    Паралельно зростає усвідомлення важливості навчання дітей фінансової грамотності. Серед опитаних батьків, які мають дітей віком до 16 років, 37% зазначають, що їхні діти вже мають власні платіжні картки. Серед тих, чиї діти не мають карток, 65% планують відкрити їх у майбутньому.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяІзраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex
    Наступна стаття Tickets.ua спільно з monobank запустили можливість покупки частинами

    Схожі статті

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Deutsche Bank запустив сервіс миттєвого доступу до рахунків через SWIFT

    12 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025

    ПриватБанк та ЄБРР запускають найбільшу програму підтримки бізнесу в Україні на €600 мільйонів

    11 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025

    Європейський фонд Bullhound Capital став інвестором української компанії Headway

    13 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту