Технологія голосового управління змінює спосіб здійснення покупок споживачами, причому найкраще приймає цю технологічну зручність молода аудиторія.
Так, за результатами опитування, проведеного виданням PYMNTS серед понад 67000 споживачів з 11 країн (на які припадає 50% світового ВВП), 17,9% опитаних використовують голосові технології для здійснення покупок принаймні раз на тиждень. При цьому лідирують представники покоління Z – 30,4% з них щотижня роблять покупки голосом.
Ця технічно підкована група споживачів, відома вільним володінням цифровими пристроями та вимогами до бездоганного досвіду, задає тренд майбутній поведінці споживачів.
Міленіали майже не відстають – 27,6% опитаних представників цієї групи надають перевагу голосовим покупкам. Для покоління X рівень впровадження значно нижчий – близько 14,9%, а серед бебі-бумерів – всього 6,8%.