За даними Федеральної торгової комісії США, американські споживачі втратили більш ніж $12,5 мільярдів внаслідок шахрайських схем у 2024 році. Як пише Finextra, це на 25% більше порівняно з попереднім роком.
Зростання фінансових втрат не було пов’язане зі збільшенням кількості повідомлень про шахрайство – їхнє число залишилося стабільним, приблизно 2,6 мільйона. Натомість суттєво зріс відсоток людей, які зазнали фінансових збитків – з 27% у 2023 році до 38% у 2024 році.
Інвестиційні афери стали найбільшим джерелом збитків, сягнувши $5,7 мільярда, що на 24% більше, ніж у 2023 році. На другому місці – шахрайства з імітацією особи, через які американці втратили $2,95 млрд. Збитки від шахраїв, які видавали себе за урядових представників, зросли на $171 млн порівняно з 2023 роком і досягли $789 млн.
Проблеми з онлайн-шопінгом стали другою найпоширенішою категорією шахрайства, за ними слідують афери з бізнесом та працевлаштуванням, де збитки склали $750,6 млн – майже на $250 млн більше, ніж у 2023 році.
Електронна пошта другий рік поспіль залишається найпоширенішим способом, яким шахраї контактують зі споживачами. Телефонні дзвінки посіли друге місце, а текстові повідомлення – третє. У 2024 році споживачі втратили більше грошей через банківські перекази та криптовалюти, ніж через усі інші способи оплати разом узяті.
Нагадаємо – кількість українців, які стали жертвами кібершахрайства у 2024 році, сягнула позначки у 62%. Такі дані оприлюднила раніше компанія Rakuten Viber за результатами масштабного опитування, в якому взяли участь понад 35 тисяч користувачів месенджера.