Запуск нової соціальної мережі Threads від компанії Meta, конкурента-аналога соцмережі Twitter, перетворився на благо для іншого сервісу з такою ж назвою. Однойменний проєкт, запущений у 2019 році, який також має назву Threads, отримав тисячі відвідувань сайту та завантажень після релізу продукту від Meta.
Як зазначає TechCrunch, сервіс Threads — альтернатива корпоративного месенджера Slack, яка існує з 2019 року, минулого тижня отримав майже 900 тисяч завантажень на операційній системі iOS, що підкинуло застосунок на 52 сходинку в списку найпопулярніших у магазину застосунків App Store.
Власники веб-сайту Threads.com також відзначили значний сплеск відвідуваності. Вони додали на головну сторінку роз’яснення про те, що вони не мають нічого спільного з програмою від Meta — значок, який заявляє, що вона “не пов’язана з Instagram”. Подібне застереження опубліковано й на профілі-сторінці компанії у Twitter.
Meta і Threads не перші компанії, які використовують однаковий брендинг. Наприклад, як зазначає TechCrunch, існує кілька компаній з назвою Lightyear: стартап сонячних електромобілів, платформу онлайн-курсів та дві окремі фінтех-фірми.
З усім тим, журналісти називають це кумедним збігом, оскільки співзасновником Threads від 2019 року Руссо Казі, колишній менеджер по продуктах Facebook. Раніше у Meta був застосунок компаньйон для Instagram, який також мав назву Threads. “Мабуть, у Кремнієвій долині не залишилося нічого оригінального”, — пише TechCrunch.
Threads було запущено 6 липня. Соцмережа створена на базі Instagram, з якого користувачі можуть перенести особисті дані, аватар та підписки. Експерти називали інтеграцію соцмереж однією з переваг.
У Threads можна публікувати текстові повідомлення, відповідати на них, ставити лайки та ділитися чужими постами у своєму профілі. Ліміт знаків в одному повідомленні Threads становить 500 символів, максимальна довжина відео – 5 хвилин. Для порівняння: у Twitter ці показники становлять 4 тис. та 2 хвилини 20 секунд відповідно.
Наразі застосунок недоступний на території країн-членів ЄС через нормативну невизначеність щодо використання персональних даних службою. Раніше через схожу причину в Євросоюзі не відбувся запуск Google Bard AI, який нині вже доступний в ЄС та Україні.
Команда Meta розробляла соцмережу з січня і, ймовірно, вирішила скористатися проблемами в Twitter, який стикнувся з відтоком користувачів через суперечливі оновлення. Нещодавно стало відомо, що Twitter погрожує подати до суду на Meta, звинувачуючи її у переманюванні співробітників для створення аналогічного сервісу Threads.