Контент-мейкери з наступного року будуть отримувати фінансування за короткі відео, які стануть популярними в соціальній мережі. Як повідомляє CNBC, YouTube щомісяця збиратиме дохід від реклами коротких відео. З цієї суми нерозголошений відсоток буде виділятися для творців.
За словами директора з продуктів YouTube Ніла Мохана, у новій моделі розподілу доходів від Shorts автори отримуватимуть однакову суму грошей незалежно від того, чи містять їхні відео музику, захищену авторським правом, що вимагає від YouTube сплати ліцензійних зборів.
«З початку 2023 року автори Shorts можуть подати заявку на участь у партнерській програмі, досягнувши порогу в 1000 підписників і 10 мільйонів переглядів Shorts протягом 90 днів», — пояснюють у блозі YouTube.
Наразі незрозуміло, наскільки вигідною буде ця можливість для авторів, оскільки YouTube поки не розголошує всіх деталей щодо виплат.