Європейська платіжна ініціатива оголосила про вибір комерційної назви для свого цифрового гаманця, його планується брендувати як “wero”. Водночас офіційна назва та абревіатура організації (European Payments Initiative, EPI) продовжить своє існування як корпоративна назва проєкту.
Як зазначається у релізі організації, там планують поетапне впровадження цифрового гаманця wero. Спочатку там планують запустити підтримку миттєвих P2P-платежів від рахунку до рахунку та платежів між споживачами та підприємствами, потім планується інтегрувати оплату покупок в Інтернеті та мобільних магазинах, а згодом очікується впровадити платежі у торгових точках.
EPI вибрали “wero” зі списку 238 імен-кандидатів. У першій половині назви “we” там вкладають значення колективного європейського характеру, а її закінчення близьке до слова “євро”. Також wero близьке до “vero”, що означає “істинний” у латинських мовах. На їхню думку, проста структура гарно запам’ятовується, а коротка і різка вимова бренду “резонує зі швидким темпом цифрових транзакцій”.
Ініціатива планує запуск wero до середини 2024 року в Бельгії, Франції та Німеччині, а потім у Нідерландах, і має на меті поширити його на інші країни в найближчі роки.
Вибір торгової марки відбувся після того, як у квітні EPI придбала два платіжні сервіси нідерландської платіжної компанії iDEAL і люксембурзької Payconiq International. Серед банків-членів, що підтримують цю систему, зазначаються ABN Amro, Belfius, BFCM, BNP Paribas, BPCE, Crédit Agricole, Deutsche Bank, DSGV, DZ Bank ING, KBC, La Banque Postale, Rabobank, Société Générale, за додаткової підтримки Nexi та Worldline.
Європейська платіжна ініціатива, в яку входять понад 30 найбільших європейських банків та еквайрів, планувала запустити єдиний європейський цифровий гаманець за допомогою купівлі iDEAL і Payconiq International.