Японський технологічний гігант Rakuten планує запустити власну модель штучного інтелекту. Завдяки широкому спектру напрямів діяльності компанії — від банкінгу до електронної торгівлі та телекомунікацій, установа зможе використовувати для навчання моделі значний обсяг унікальних даних.
Як зазначив глава компанії Хіросі Мікітані в інтерв’ю CNBC, робота над цією великою мовною моделлю вже ведеться. У найближчі пару місяців Rakuten може зробити офіційну заяву щодо цієї моделі, але терміни запуску ще не визначені.
Мікітані підкреслив, що у жодної іншої компанії немає аналогічного набору даних, який мають вони. Багато унікальних даних для навчання нейромережі можуть дозволити Rakuten створити унікальний продукт, порівнюючи з іншими моделями, які часто використовують загальнодоступні дані.
Rakuten також розглядає можливість пропозиції своєї моделі іншим компаніям, зокрема Amazon і Microsoft. Великі мовні моделі широко застосовуються, зокрема, для створення текстових чат-ботів. Ці моделі навчаються на основі великого обсягу інформації з метою вдосконалення процесу формування відповідей.

