Роль українського малого та середнього бізнесу для відновлення та розвитку країни важко переоцінити. У більшості розвинених держав світу малий та середній бізнес становлять основу економіки. Україна не виключення. За даними Уряду, у 2022 році малий та середній бізнес забезпечував 81,5% зайнятих у бізнесі працівників та 37% податкових надходжень. Тому важливо підтримувати та допомагати підприємцям.
Сьогодні платформа OLX виступає не лише “Google речей”, а є потужним партнером для бізнесу, який надає безліч можливостей для його розвитку. Нижче – 5 фактів і десятки цифр, що підтверджують переваги співпраці з OLX.
1. OLX Україна – номер один серед комерційних сайтів країни з більш ніж 22 мільйонами користувачів щомісяця. У 2022 році кількість верифікованих транзакцій на платформі склала понад 12 мільйонів. Це 30% від загальної кількості угод, які відбуваються з допомогою OLX. Платформу обрали 2 мільйони продавців, включаючи більш ніж 400 000 зареєстрованих компаній, а число оголошень вже перевищило 14 мільйонів у різних категоріях.
2. OLX є лідером за кількістю унікальних відвідувачів щомісяця в таких категоріях, як “Транспорт та запчастини” (7,6 мільйона унікальних відвідувачів), “Нерухомість” (6 мільйонів). Категорії “Бізнес та послуги” й “Робота” також показують сильні показники (3,5 мільйона та 1,6 мільйона унікальних відвідувачів щомісяця відповідно).
3. OLX пропонує дуже помітну та ефективну медіа (банерну) рекламу. За показником intention to buy платформа займає перше місце в Україні. Якщо людина зайшла на сайт чи додаток OLX, то вона найімовірніше збирається щось придбати чи замовити послугу.
4. Можливості таргету на платформі OLX значно випереджають можливості вже традиційних способів реклами – Google, Facebook тощо. Це дозволяє продавцям створювати ефективні рекламні кампанії, що націлені на конкретну аудиторію серед 22 мільйонів користувачів. На сьогодні сформовано близько 100 аудиторних сегментів за поведінкою користувачів – від демографічних ознак до споживчих уподобань.
5. Платформа надає різні варіанти таргетингу, включаючи ремаркетинг та таргетинг на основі ключових слів, з можливістю розміщення реклами на настільних комп’ютерах, мобільному вебсайті та додатках. Формати реклами на OLX включають брендинг, відеобрендинг, мегаборд, преміум-бокси, текстове посилання, стандартні банери, паралакс та слайдер, а також спеціальну категорію, що забезпечує високу видимість та впізнаваність.
Для компаній, які зацікавлені в рекламі на OLX, платформа пропонує бізнес-хаб – це місце, в якому доступні актуальні програми зі знижками на рекламу, партнерські програми, навчальні матеріали та інформаційна підтримка. Головна його мета – створювати сприятливі умови для ведення бізнесу. “Ми віримо, що з нашою допомогою ви значно розширите вашу клієнтську базу та збільшите прибутки через онлайн-продажі”, – зазначили в OLX.