Цього місяця стало відомо про те, що команда Мінцифри тестує різні варіанти використання революційного чат-бота ChatGPT в Дії. Мстислав Банік, керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифри, розповів, як саме чат-бот можна використати у державному застосунку. При цьому він зазначив, що ці пропозиції написав сам ChatGPT.
Отже, чат-бот можна використати для:
- Надання роз’яснень та відповідей на запитання користувачів: ChatGPT може допомогти з відповідями на запитання, що часто виникають у користувачів, таких як процедура отримання послуги, умови її надання, документи, які потрібні для звернення та ін.
- Підтримки користувачів у реальному часі: ChatGPT може бути використаний для розробки чат-ботів, які можуть допомагати користувачам отримувати оперативну підтримку у режимі реального часу, відповідати на запитання та надавати інформацію про статус їхнього звернення.
- Персоналізації послуг: ChatGPT може бути використаний для створення інтерактивних інтерфейсів, які надають персоналізовані послуги користувачам.
- Підтримки користувачів з питань здоров’я: ChatGPT може надати користувачам важливу інформацію про здоров’я, наприклад, про симптоми хвороби, правильне харчування та регулярну фізичну активність.
- Допомоги з навчанням та кар’єрою: ChatGPT може надати користувачам поради та рекомендації з навчання та кар’єри, наприклад, як вибрати професію, яка підходить для вас, як написати резюме або як підготуватися до співбесіди.
Нагадаємо, раніше генеральний директор OpenAI розповів про ризики ChatGPT.