Yahoo впроваджує нові функції штучного інтелекту до своєї поштової платформи, щоб залучити більше клієнтів та охопити одну з найбільш швидкозростаючих груп користувачів – покоління Z та міленіалів. Про це пише Bloomberg.
Зокрема, нова гейміфікована функція надаватиме зведення та попередній перегляд електронних листів на основі штучного інтелекту, щоб дати користувачам можливість «видалити» або «зберегти у вхідних».
Зміни, які зараз впроваджує компанія, є найбільшим оновленням поштової програми за останнє десятиліття.
Як заначив генеральний директор Yahoo Джим Ланзон, майже половина нинішніх користувачів Yahoo Mail – це покоління Z або міленіали, для яких штучний інтелект може спростити роботу з електронною поштою.
Ланзон також підкреслив, що ШІ відіграватиме величезну роль у майбутньому Yahoo, назвавши цю технологію “неймовірно важливою майже для кожного продукту” компанії.