Компанії Mastercard та Worldpay об’єднують зусилля, щоб допомогти продавцям швидше вирішувати суперечки щодо транзакцій та зменшити кількість повернення платежів. Чарджбеки — запити на повернення коштів, які надсилаються, коли споживач оскаржує транзакцію за своїм рахунком — стають все більш поширеною проблемою.
Як зазначається у релізі Mastercard, в рамках партнерства Worldpay запропонує послугу Ethoca Alerts від Mastercard своїм 1 млн продавців по всьому світу. Послуга забезпечує систему раннього попередження, яка допомагає запобігти перетворенню суперечки на чарджбек і зменшує потенційні фінансові втрати через шахрайство.
Повернення платежів є зростаючою проблемою для продавців: очікується, що до 2026 року кількість таких платежів досягне 337 мільйонів, що на 42% більше, ніж у 2023 році.
Ethoca Alerts працює з усіма платіжними брендами та надає інформацію, яку продавці можуть використовувати для зупинки реалізації товарів і послуг. Щоб скористатися перевагами Ethoca Alerts, продавцям не потрібно буде змінювати існуючу інфраструктуру або процеси.
Співпраця також допоможе підвищити рівень авторизації продавців, що дозволить успішно завершити більше з 2,3 трильйона транзакцій, які обробляє Worldpay, завдяки меншій кількості помилково відхилених транзакцій.
Mastercard стверджує, що в період між 2022 і 2023 роками Ethoca Alerts дозволила запобігти шахрайству через повернення платежів на суму $1,6 млрд.