Компанія Worldpay оголосила про розширення партнерства з Visa, щоб удосконалити інструмент 3D Secure, який допомагає торговцям зменшити рівень шахрайства. Про це пише PYMNTS.
Як зазначила головна директорка з продуктів Worldpay Сінді Тернер, ефективна боротьба з шахрайством не зводиться до простого ввімкнення або вимкнення захисту. Вона вимагає збалансованого підходу, що враховує взаємозв’язок між безпекою, автентифікацією, авторизацією, виявленням шахрайства та загальним досвідом користувача.
За даними компанії, понад половина американських покупців відмовляються від покупки, якщо платіж не проходить із першої спроби. Дослідження PYMNTS Intelligence також показує, що 56% споживачів у США стикалися з хибним відхиленням транзакцій упродовж трьох місяців перед опитуванням.
Фальшиві відмови в оплаті не тільки відвертають клієнтів, а й знижують дохід компаній. За результатами глобального опитування, 40% споживачів стикалися з подібною проблемою, а 79% вважають різноманітність платіжних методів ключовим чинником довіри до бренду.
Нагадаємо, що раніше фінтех-компанія Klarna оголосила про запуск тестової версії Klarna Card — «розумної» дебетової картки, створеної у партнерстві з Visa. Картка об’єднує гнучкі способи оплати з глобальним охопленням платіжної мережі Visa, дозволяючи користувачам оплачувати покупки як одразу, так і частинами.