Британська система міжнародних переказів Wise тимчасово припинила залучення нових бізнес-клієнтів у Сполученому Королівстві та Європі через “високий попит”. Компанія розмістила на своєму вебсайті повідомлення про те, що вона “тимчасово призупиняє реєстрацію” нових британських і європейських компаній.
Як зазначає City A.M., пауза була оголошена невдовзі після того, як компанія оголосила про “деактивацію” своїх бізнес-карток у США через “операційні зміни”, які вплинули на реквізити рахунків, що використовуються клієнтами для отримання доларів. Ці два інциденти нібито не пов’язані між собою.
“Ми тимчасово призупиняємо залучення нових клієнтів Wise Business на кількох ринках через високий попит… Це тимчасове рішення гарантує, що всі компанії, які приєднуються до нас, отримають підтримку та досвід, на які вони очікують і заслуговують”, – йдеться у заяві компанії.
Заснована як TransferWise у 2011 році для переказу грошей за кордон, фірма розгорнула свою бізнес-пропозицію для клієнтів у 2016 році й з того часу швидко розвиває цей підрозділ. Минулого року прибутки бізнес-рахунки склали п’яту частину доходу компанії. Доходи бізнес-підрозділу підскочили на 50% порівняно з попереднім роком.
Минулого року фірма зіткнулася з низкою регуляторних проблем. Регуляторні органи ОАЕ оштрафували дочірню компанію фірми за порушення у сфері контролю за відмиванням грошей, а керівника та засновника компанії Крісто Кяерманна перевіряли через його особисті податкові справи після того, як він не сплатив значний рахунок за 2017-18 податковий рік.