Meta Platforms Inc. почне показувати рекламу у своєму месенджері WhatsApp, відкриваючи нове потенційне джерело доходу. Адже компанія інвестує значні кошти в штучний інтелект та інші довгострокові проєкти, повідомляє Bloomberg.
Реклама відображатиметься у вкладці “Оновлення” – розділі, відокремленому від вхідних повідомлень та приватних розмов користувача. Вкладка отримує 1,5 мільярда відвідувачів на день, повідомила Meta. На цій вкладці знаходиться Status, версія зникаючих Stories у WhatsApp, яка тепер міститиме рекламу.
Рекламодавці також можуть платити за просування свого каналу WhatsApp та розміщувати його на видному місці у вкладці “Оновлення”.
В рамках рекламного просування WhatsApp також дозволить адміністраторам каналів продавати підписки. Meta не братиме частку від будь-яких підписок, проданих через додаток, під час запуску, але зрештою планує стягувати 10% від продажів.
Цього року Meta активно інвестує кошти в штучний інтелект, зокрема на покращення великих мовних моделей, які лежать в основі генеративних функцій штучного інтелекту в продуктах компанії. Meta також погодилася інвестувати $14,3 млрд на 49% частку в Scale AI, стартапі з маркування даних на основі штучного інтелекту. Всі ці витрати посилили тиск на основний рекламний бізнес Meta.