Частка українського малого та середнього бізнесу (МСБ), яка використовує штучний інтелект у своїй роботі, за рік зросла вдвічі — з 21% до 42%. Про це повідомила генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові Інга Андреєва під час Київського міжнародного економічного форуму.
Як передає Інтерфакс-Україна, найбільш активно ШІ застосовується у маркетингу, комунікаціях та для таргетування аудиторії. Це ті напрями, де бізнес може отримати швидкий результат і посилити свою конкурентоспроможність навіть без значних інвестицій.
Окрім впровадження ШІ, МСБ в Україні дедалі активніше користується цифровими інструментами. За даними Mastercard, 85% підприємців вже працюють через онлайн-канали через зручність та оперативність таких рішень.
Безготівкові платежі стали нормою для більшості — 93% МСБ приймають оплату в безготівковій формі. “72% респондентів нам відповіли, що понад 50% їх доходу формується саме за рахунок безготівкових розрахунків”, – наголосила Андреєєва.
Також 62% представників малого і середнього бізнесу вже експортують продукцію або планують вийти на зовнішні ринки найближчим часом.
Нагадаємо – цими днями український оператор електронних комунікацій “Київстар” та Mastercard уклали Меморандум про співпрацю, в рамках якого компанії працюватимуть над розвитком інноваційних технологічних рішень для підвищення стійкості фінансової інфраструктури країни.

