Професор Сінх Той Май зі Школи економіки Ханкен, гельсінського університету, опублікував результати дослідження під назвою “Цінність посмішки”. Дослідження показало, що використання візуалізації з посмішкою викликає в інвесторів ірраціональне почуття “довіри” до криптопроєкту, що дозволяє залучити на 95% більше коштів під час первинного розміщення монет (ICO).
Як зазначається у дослідженні, у роботі проаналізовано кореляцію між використанням зображень з усміхненими людьми та сумою коштів, зібраних під час ICO. У дослідженні було проаналізовано 5826 ICO, які залучили близько $24 млрд.
Виявилося, що в середньому фінансові показники кожного проєкту, що використовував “силу посмішки”, були вищими приблизно на $2,91 млн.
Також дослідник зазначає, що індивідуальні інвестори більш схильні до ірраціонального впливу “посмішки”, ніж інституційні інвестори. Цьому також сприяють неповне розкриття інформації про проєкт, відсутність опублікованого коду проєкту, заплутаність офіційних документів, а також проведення ICO в країнах з низьким рівнем взаємної довіри між місцевими жителями.
У статті припускається, що довіра, викликана “посмішками”, не впливає на реальну прибутковість активів після ICO. На додаток “довіра до обличчя” може мати скоріше негативний ефект. Переоцінена вартість активів часто призводить до швидкого розпродажу після ICO, внаслідок чого ціна токенів таких проєктів демонструє переважно негативну динаміку протягом трьох місяців після початку біржових торгів.
Один з висновків полягає в тому, що інвестори, які менш технічно підковані та мають неглибоке розуміння аналізу проєктів для інвестування, схильні шукати інші “значущі” індикатори, такі як посмішка, що викликає довіру, на зображенні.