Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Використання посмішок у рекламі первинного розміщення криптовалют у середньому подвоює результати продажу

    Використання посмішок у рекламі первинного розміщення криптовалют у середньому подвоює результати продажу

    12 Лютого 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Професор Сінх Той Май зі Школи економіки Ханкен, гельсінського університету, опублікував результати дослідження під назвою “Цінність посмішки”. Дослідження показало, що використання візуалізації з посмішкою викликає в інвесторів ірраціональне почуття “довіри” до криптопроєкту, що дозволяє залучити на 95% більше коштів під час первинного розміщення монет (ICO).

    Як зазначається у дослідженні, у роботі проаналізовано кореляцію між використанням зображень з усміхненими людьми та сумою коштів, зібраних під час ICO. У дослідженні було проаналізовано 5826 ICO, які залучили близько $24 млрд.

    Виявилося, що в середньому фінансові показники кожного проєкту, що використовував “силу посмішки”, були вищими приблизно на $2,91 млн.

    Також дослідник зазначає, що індивідуальні інвестори більш схильні до ірраціонального впливу “посмішки”, ніж інституційні інвестори. Цьому також сприяють неповне розкриття інформації про проєкт, відсутність опублікованого коду проєкту, заплутаність офіційних документів, а також проведення ICO в країнах з низьким рівнем взаємної довіри між місцевими жителями.

    У статті припускається, що довіра, викликана “посмішками”, не впливає на реальну прибутковість активів після ICO. На додаток “довіра до обличчя” може мати скоріше негативний ефект. Переоцінена вартість активів часто призводить до швидкого розпродажу після ICO, внаслідок чого ціна токенів таких проєктів демонструє переважно негативну динаміку протягом трьох місяців після початку біржових торгів.

    Один з висновків полягає в тому, що інвестори, які менш технічно підковані та мають неглибоке розуміння аналізу проєктів для інвестування, схильні шукати інші “значущі” індикатори, такі як посмішка, що викликає довіру, на зображенні.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЦентробанк Філіппін відмовляється від блокчейну в розробці CBDC, який може з’явитися до 2026 року
    Наступна стаття З початку року світові технологічні компанії вже звільнили понад 34 тисяч працівників

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту