Власник японської компанії Rakuten, яка володіє месенджером Viber, мільярдер Хіросі Мікітані захищає інвестиції компанії в мобільний бізнес, пов’язуючи його з майбутнім розвитком штучного інтелекту. Про це він розповів в інтерв’ю Bloomberg TV.
За словами Мікітані, хоча вихід на конкурентний ринок мобільного зв’язку Японії призвів до чотирьох років збитків, база з понад 8 мільйонів користувачів допомагає тренувати ШІ, який розширить можливості конгломерату. Компанія не планує конкурувати з OpenAI чи Google, зосередившись на створенні спеціалізованого ШІ.
Rakuten готується запустити ШІ-асистента, який працюватиме як туристичний та шопінг-агент для збільшення трафіку. Компанія також найняла колишнього експерта Google Maps Тінга Кая для розвитку ШІ за межами подорожей та електронної комерції.
За даними CEO, користувачі мобільної мережі Rakuten витрачають майже на 50% більше в онлайн-магазині компанії, що позитивно впливає на кредитні картки, подорожі, банківські та брокерські операції. Однак мобільний бізнес суттєво вплинув на фінансовий стан компанії – Rakuten довелося продати близько 15% акцій свого прибуткового підрозділу кредитних карток Mizuho Financial Group.
Нагадаємо – січні минулого року Rakuten оголосив про відкриття офісу в самому центрі столиці України, Києві. Тоді компанія також повідомила про плани приєднатися до ініціативи “Дія Сіті”, спрямованої на розвиток ІТ-сектору в країні.