Платіжний гігант Visa та платформа для прийняття комерційних рішень Analytic Partners співпрацюють для запуску проєкту аналітики даних на основі штучного інтелекту. Новий продукт має допомогти продавцям і брендам оптимізувати свої маркетингові витрати.
Про це пише PYMNTS. Партнерство об’єднує можливості Visa у сфері відносин з бізнесом та аналізу споживчих витрат, та можливості для прийняття Analytic Partners фінансових рішень Analytic Partners. Проєкт запустять у США, а згодом розширять по всьому світу.
“Обсяг даних, доступних для продавців, може бути величезним, і якщо вони не отримують їх правильно, це втрачена можливість для зростання. Поєднуючи наші масштаби та знання з глибоким досвідом Analytic Partners, ми допоможемо нашим клієнтам досягти більшого успіху в їхньому бізнесі”, – зазначила глобальний керівник відділу торгових продажів та еквайрингу Visa Джені Манді.
Партнери також взяли на себе ексклюзивні зобов’язання щодо інших пропозицій та послуг з оптимізації маркетингових витрат продавців і брендів.
На початку місяця Visa оголосила про створення нової екосистеми комерційних платежів – Visa Commercial Solutions Hub. Стратегічна ініціатива надасть фінансовим установам та підприємствам ефективний доступ до широкого спектра комерційних платіжних рішень та інтеграції з низкою фінтех-послуг.