Visa та Standard Chartered уклали регіональне партнерство, щоб прискорити надання держателям кредитних карток в Азійсько-Тихоокеанському регіоні можливості сплачувати платежі в розстрочку за допомогою рішення Visa Instalment Solution. Власники кредитних карток банку зможуть обирати BNPL-опції та розбивати платежі за покупку на частини в магазинах, що беруть участь у програмі.
Як зазначається у релізі Standard Chartered, завдяки цьому партнерству власники кредитних карток банку з платіжною системою Visa можуть почати користуватися цією можливістю в Малайзії, наступного року — в Сингапурі, а згодом планується розширення на інші ринки.
Мережеве рішення Visa Instalment Solution дозволяє конвертувати існуючі кредитні лінії в опції BNPL на касах, надаючи держателям карток кілька способів оплачувати свої покупки у все більш зручний спосіб. Підвищена гнучкість та зручність для держателів карток може вплинути на рішення споживачів робити покупки, що потенційно може збільшити кількість транзакцій у точках продажу.
BNPL є зростаючою тенденцією в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, і в міру того, як вона активізується у сфері цифрових платежів, Visa пропонує спрощене мережеве рішення з розстрочки, щоб задовольнити зростаючий попит споживачів на цей варіант фінансування в місці здійснення покупки. За словами представника компанії, банки визнають впровадження рішення Visa Instalment Solution як додаткову послугу для своїх держателів карток, яка покращує їхні рішення щодо покупок, а також покращує їхній досвід здійснення покупок.
Опції BNPL дають власникам карток можливість розбивати свої покупки на рівні щомісячні платежі, таким чином пропонуючи розширені можливості для управління фінансами. Як інструмент короткострокового фінансування, виплати за BNPL, як правило, безвідсоткові, що дозволяє споживачам сплачувати за свої покупки протягом тривалого часу (до 36 місяців) регулярними платежами.
Згідно з дослідженням Visa щодо впровадження BNPL у своєму регіональному звіті Asia Pacific Green Shoots Radar Regional Report, у регіоні зростає обізнаність про платформи BNPL, причому найбільше їх використовують мілленіали, за якими йдуть покоління X і Z, що зумовлено переважно доступними сумами щомісячних платежів, відсутністю/низькими відсотками та простотою налаштування.
Споживачі найбільше використовували можливості розстрочки для купівлі персональної та побутової електроніки, предметів розкоші, особистих покупок і меблів, причому найпопулярнішими були варіанти, запропоновані банками та кредитними картками, за якими слідували небанківські гравці, такі як роздрібні торговці та бренди BNPL.
Представники Standard Chartered зазначили, що компанія прагне надавати прості банківські рішення з покращеним клієнтським досвідом, а стратегічне партнерство дає змогу клієнтам у регіоні розбити свої платежі на частини, щоб задовольнити свої потреби у різноманітних онлайн та офлайн-продавців, які підтримують рішення Visa Instantmental Solution, щоб задовольнити їхні потреби у стилі життя. Простий, зручний та безпечний підхід, за їхніми словами, допоможе підвищити рівень обслуговування в роздрібній торгівлі та надасть клієнтам контроль над тим, як вони хочуть здійснювати платежі.