Visa запустила рішення Web3 Loyalty Engagement Solution, платформу, покликану зробити революцію в програмах лояльності клієнтів. Ця ініціатива знаменує собою помітний прогрес у тому, як компанії можуть сприяти залученню і лояльності клієнтів в епоху цифрових технологій.
Як зазначається у релізі компанії, нова програма лояльності Visa, розроблена у співпраці зі SmartMedia Technologies, використовує технологію Web3. Цей інноваційний підхід дає змогу брендам створювати цифрові гаманці для своїх клієнтів, де вони можуть накопичувати не тільки бонусні бали, а й унікальний цифровий досвід.
Посилаючись на дослідження Loyalty Report, Visa стверджує, що зараз люди мають підвищені очікування щодо цінності, яку вони отримують від програм лояльності, окрім традиційних переваг, що базуються на балах.
Традиційні програми лояльності протягом останнього десятиліття здебільшого залишалися статичними. Рішення Visa для лояльності на базі Web3 покликане змінити цю ситуацію, винагороджуючи клієнтів за активну участь, а не тільки за покупки.
Програма обіцяє забезпечити безперервний цифровий і реальний досвід, від подорожей до спорту і розваг, прямо у споживачів. Вона охоплює захоплюючі заходи, такі як ігрові розіграші подарунків і захоплюючі пошуки скарбів, надаючи клієнтам новий спосіб взаємодії з брендами, що виходить за рамки традиційних транзакцій.