Пандемія викликала проблеми з пошуком персоналу підприємствами в Сінгапурі, що змусило їх все частіше використовувати роботів для виконання низки завдань, від огляду будівельних майданчиків до сканування книжкових полиць бібліотек. Про це пише Reuters.
Місто-держава покладається на іноземних працівників, але їхня кількість суттєво скоротилася з грудня 2019 року по вересень 2021 року. Це сприяло “прискоренню впровадження технологій та автоматизації” компаніями.
Наприклад, на будівельному майданчику компанії Gammon в Сінгапурі чотириногий робот під назвою “Spot”, створений американською компанією Boston Dynamics, сканує ділянки, щоб перевірити хід робіт. Дані передаються в диспетчерську. В компанії зазначають, що Spot заміняє двох працівників, необхідних для виконання цієї роботи.
В Національній бібліотеці Сінгапуру працюють два роботи, що зчитують позначки з книг – вони обробляють 30% від усієї колекції бібліотеки щодня. А на 30 станціях метро міста встановлені роботи, які готують каву для пасажирів.
Згідно зі звітом Міжнародної федерації робототехніки за 2021 рік, у Сінгапурі нараховується 605 роботів на 10 000 працівників у обробній промисловості, що є другим за величиною показником у світі після 932 у Південній Кореї.