Другий сезон освітньо-грантової програми “Траєкторія”, створеної для підтримки ветеранів та їхніх родин у розвитку власної справи, завершився розподілом 20 мільйонів гривень на запуск і масштабування ветеранського бізнесу. У фіналі програми 10 учасників представили свої бізнес-ідеї на Grand Pitch Day, пише пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Команди змагалися за головні призи: 1 млн грн у категорії «Початківець у бізнесі» та 2 млн грн — у категорії “Досвідчений підприємець”. Переможцем у категорії для новачків став Богдан Смаль з проєктом СТО “Сталь”, а головну нагороду серед досвідчених підприємців здобула Оксана Фаренік — засновниця бренду екологічних трубочок з очерету “Yes Straws”. Їхні ідеї журі визнало найбільш життєздатними та перспективними для розвитку на українському ринку.
У другому сезоні «Траєкторії» взяли участь 1052 ветерани та члени їхніх сімей. Вони пройшли інтенсивне навчання, зокрема з маркетингу, цифровізації та фінансів, а також отримали менторську підтримку.
Частина учасників навчалася на базі центрів “Дія.Бізнес”, де підготували свої проєкти до запуску або масштабування. Результатом цієї роботи стало створення 65 нових ФОПів, одного ТОВ та 106 робочих місць.
Загалом 44 підприємці-початківці отримали по 200 000 грн, ще 20 досвідчених бізнесменів — по 400 000 грн. Окрім того, два учасники онлайн-лекторію залучили по 100 000 грн.
Програму реалізує мережа центрів підтримки підприємців “Дія.Бізнес” за участі Мінцифри, Офісу з розвитку підприємництва та експорту, за фінансової підтримки уряду Японії, Програми розвитку ООН в Україні, Mastercard, UKRSIBBANK BNP Paribas Group і мережі мультимаркетів «Аврора».