Нові правила компенсації коштів жертвам онлайн-шахрайства у Великій Британії загострюють конфлікт між банками та технологічними компаніями у країні. З 7 жовтня, банки будуть зобов’язані виплачувати компенсації жертвам онлайн-шахрайства у розмірі до 85 000 фунтів стерлінгів.
Як пише CNBC, це рішення викликало гострі дискусії між фінансовим сектором та технологічними компаніями щодо розподілу відповідальності за такі злочини. Лейбористська партія навіть розглядає можливість внесення законопроєкту, що зобов’яже технологічні компанії відшкодовувати збитки жертвам шахрайства, що виникло на їхніх платформах.
Фінансові установи та регулятори вже давно підштовхують соціальні медіа-компанії до співпраці з роздрібними банками у Великій Британії, щоб допомогти у боротьбі зі швидкозростаючою загрозою шахрайства. Основне прохання полягає в тому, щоб технологічні компанії ділилися детальнішою інформацією про те, як шахраї зловживають їхніми платформами.
Минулого тижня Meta заявила про співпрацю з двома провідними банками Великої Британії для обміну інформацією, яка допоможе захистити споживачів від шахрайства. Meta заявила, що розширює свою програму взаємного обміну розвідувальною інформацією про шахрайство (FIPE).
Це рішення розкритикувала британська фінтех-компанія Revolut, яка закликала Meta взяти на себе відповідальність за відшкодування збитків жертвам шахрайства. Компанія стверджує, що нещодавно анонсоване партнерство Meta з банками є недостатнім для ефективної боротьби з шахрайством у глобальному масштабі.