Міністерство фінансів Великої Британії доручило Financial Services Skills Commission (FSSC) підготувати звіт про потреби у навичках штучного інтелекту, підготовку кадрів і вплив нових технологій на фінансові послуги. Документ має описати, які компетенції будуть критично важливими для сектору протягом найближчих 5–10 років, пише Finextra.
Звіт оцінюватиме, які умови необхідні для ефективного впровадження та використання ШІ у фінансовій сфері, а також запропонує чіткий план розвитку відповідних навичок для збереження глобальної конкурентоспроможності британського ринку. До роботи FSSC долучить City of London Corporation, TheCityUK, Lloyds Banking Group та PwC.
Уряд очікує на результати до середини 2027 року. Водночас експерти зауважують, що ШІ уже суттєво впливає на щоденні фінансові рішення британців.
З дослідження Lloyds Banking Group випливає, що понад половину дорослого населення Великої Британії протягом останнього року використовували штучний інтелект для управління своїми фінансами. Згідно з результатами, близько 28,8 мільйона людей зверталися до ШІ, щоб краще контролювати свої гроші. Найпопулярнішою платформою виявився ChatGPT — ним користуються 6 із 10 опитаних.

