Для того, щоб магазини могли обслуговувати клієнтів під час відключення світла та перебоїв зі зв’язком, компанії Nielsen i Datawiz розробили мобільний додаток Brave store для будь-якого формату магазинів, пише Rau.ua.
Цей додаток працює офлайн з системами iOS та Android, що дає можливість будь якому магазину працювати, сплачувати податки, зменшити втрати/списання та головне – забезпечувати продовольчу безпеку в країні.
Компанія забезпечує безкоштовну інтеграцію, навчання та запуск за 1-2 робочих дня після погодження деталей.
У додаток інтегрований сканер штрих-кодів, інтерактивний пошук товару по внутрішньому коду, внесення ваги для вагового товару, можливість легко видаляти помилковий товар чи вносити коментар (наприклад, номер клієнта для відправлення копії чека чи за рахунок інтегрованого додаткового сканеру – вносити акцизний номер товару та бачити загальну суму чеку). Також система зберігає всі чеки та дає можливість не втрачати аналітику, передаючи дані при наявності інтернету через будь яку кількість годин/днів.
За даними компанії Nielsen, магазини формату “біля дому”, на яких довготривалі відключення впливають найсильніше, втрачають в середньому 15 000 – 150 000 гривень на день. Частка списань збільшилась більше ніж в 11 разів (з 0,2% до 2,2% від обороту).