Уряд Індонезії оголосив про свій план запустити систему застосунків, щоб оптимізувати спосіб доступу громадян до державних послуг. Очікується, що до третього кварталу 2024 року в Індонезії буде запущено дев’ять пріоритетних додатків, які стануть доступними для користувачів.
Як зазначає GovInsider, влада країни хоче зробити процес доступу до державних послуг безпечнішим, простішим та ефективнішим. Новий запуск є частиною мети уряду щодо прискорення реалізації стратегії цифрового розвитку.
Дев’ять додатків охоплюватимуть різні сфери галузі, такі як інтегровані освітні послуги, інтегровані рішення для соціальної допомоги, інтегровані продукти для охорони здоров’я та інтегровані поліцейські послуги. Що стосується цифрової державної інфраструктури, то очікується, що уряд Індонезії розробить супердодатки, які охоплюватимуть цифрову ідентифікацію, цифрові фінансові інструменти, а також національну платформу для обміну даними.
Крім того, користувачі отримають доступ до рішень для порталу державних послуг, включаючи інструменти інфраструктури національного центру обробки даних, а також додаток, що надає державним службовцям адміністративні продукти.
Громадянам країни більше не потрібно буде мати при собі фізичне підтвердження ідентичності, щоб отримати доступ до державних послуг, оскільки їм потрібно буде лише показати свою цифрову ідентичність за допомогою смартфона. Обробка документів та реєстрація на медичні освітні інструменти також стане простішою та безпечнішою.
У 2023 році в Індонезії було запроваджено розпорядження Президента “Про прискорення цифрової трансформації та інтеграції національних цифрових послуг”. Документ має стати ключовим орієнтиром для державних установ при розробці застосунків для надання державних послуг.
Peruri, індонезійську державну друкарню банкнот призначили виконувати функції урядового технологічного агентства. Установа отримала широкі повноваження для співпраці з державними підприємствами та приватними компаніями. Крім того, їм буде надана можливість наймати додаткових працівників, у тому числі фахівців у галузі технологій.
Уряд Індонезії хоче зосередитися на дев’яти пріоритетних застосунках, скоротивши при цьому 27 000 застосунків, сервісів та платформ державних служб, які наразі дублюють один одного. Деякі урядові додатки будуть розширені, щоб інтегрувати нові послуги та функціонувати як нові супердодатки. Водночас кілька інших додатків вже випущені, але все ще перебувають у процесі подальшого розвитку.