Система онлайн-продажів “Укрзалізниці” відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. У пресслужбі найбільшого стратегічного підприємства України закликали пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Наразі система переживає пікові навантаження, тому можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – можна показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
В “Укрзалізниці” продовжують стабілізувати онлайн-системи після безпрецедентної хакерської атаки. З 23 березня не працював продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення та довідкові послуги. “Укрзалізниця” посилила каси та надала можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
За словами голови правління “Укрзалізниці” Олександра Перцовського, атака на ІТ-ресурси підприємства була таргетованою, складною та багаторівневою.