Українська EdTech компанія Preply залучила раунд серії С у розмірі $50 млн. Так компанія зібрала понад $100 млн інвестицій з моменту створення.
Раунд інвестицій очолила компанія Owl Ventures, також до фінансування доєднались попередні інвестори, серед яких Diligent Capital, Hoxton Ventures, Educapital, Evli Growth Partners та співзасновник Grupa Pracuj Пшемислав Гацек. Також до раунду долучились нові інвестори, такі як Swisscom Ventures і Orbit Capital.
Наразі EdTech маркетплейс Preply об’єднує сотні тисяч учнів із більш як 32 тис. репетиторів, які викладають понад 50 мов. За минулий рік Preply потроїла розмір B2B-напряму, серед клієнтів має компанії Bytedance (TikTok), Mercedes та McKinsey.
Офіси Preply розташовані у трьох країнах – Україні, США та Іспанії, а засновники є родом з Києва. За останні кілька місяців міжнародний персонал компанії запустив низку значущих ініціатив для підтримки України. Це включає кампанію «Послання для України», яка перекладає українською мовою понад 8 тис. повідомлень підтримки з усього світу, а також програму безкоштовної мовної допомоги для тисяч українців, які перетинають кордони та починають вивчати нову мову.
Нагадаємо, що Preply — це онлайн-платформа для вивчення мов, яка об’єднує понад 32 000 репетиторів, які викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу. За допомогою алгоритму машинного навчання рекомендовані викладачі створюють персоналізовані плани уроків відповідно до бюджету, розкладу та поточних знань учня. Компанія Preply була заснована у 2012 році українцями Кирилом Бігаєм, Сергієм Лук’яновим та Дмитром Волошиним.