Американська компанія Uber розглядає можливість використання стейблкоїнів для трансферу коштів між країнами. Про це заявив генеральний директор компанії Дара Хосровшахі на конференції Bloomberg Tech. За його словами, така технологія дозволяє значно знизити вартість міжнародних платежів і спростити процес переказу грошей.
На відміну від традиційних транскордонних переказів, які можуть тривати до п’яти днів і супроводжуються комісіями від численних посередників, стейблкоїни дозволяють переказувати кошти майже миттєво та з мінімальними витратами.
«Це [стейблкоїни] надзвичайно цікаво для нас, і ми обов’язково розглянемо таку можливість, – сказав Хосровшахі, згідно зі звітом.
Інтерес до стейблкоїнів проявляє не лише Uber. У травні повідомлялося, що Meta також веде переговори з криптокомпаніями щодо можливості використання стейблкоїнів для розрахунків із творцями контенту в різних країнах. Також банки й фінтех-компанії активно вивчають перспективи цієї технології у сфері міжнародних платежів.
Компанії прагнуть встигнути за трендом, адже очікується, що стейблкоїни суттєво змінять правила гри на ринку транскордонних розрахунків. Підтвердженням зростаючого інтересу став успішний дебют на Нью-Йоркській фондовій біржі компанії Circle — одного з ключових емітентів стейблкоїнів. Її акції зросли більш ніж удвічі в день виходу на біржу.
Нагадаємо – у квітні компанія Klarna оголосила про глобальне партнерство з Uber з метою забезпечення платежів для застосунків Uber та Uber Eats гіганта онлайн-перевезень. У рамках партнерства шведська фінтех-фірма буде додана як платіжний засіб у США, Німеччині та Швеції.