Державний “ПриватБанк” повідомив про розширення можливостей для керування їх сервісами страхування. Клієнти, які придбали страхові поліси за допомогою банку, отримали можливість керувати полісами напряму через мобільний застосунок чи вебверсію “Приват24”.
Як зазначається у релізі держбанку, новий функціонал робить комунікацію зі страховою компанією швидшою та зручнішою. У “Приват24” можна онлайн заявити про страховий випадок, надати необхідні документи та отримати компенсацію від страхової компанії. Також в “Приват24” буде оновлюватися інформація про кожний крок розгляду заяви страховою компанією.
У “Приватбанку” підкреслили, що нині онлайн врегулювання у “Приват24” доступне за основними видами страхування майна, здоровʼя, а також страхування кредитного ліміту, комунальних платежів та страхування від шахрайства.