Meta Platforms, Google та X, раніше відомий як Twitter, повинні будуть дотримуватися нових правил модерації контенту в Європейському Союзі, оскільки відсьогодні набув чинності закон, що регулює платформи соціальних мереж. Про це повідомляє Bloomberg.
Нові правила стосуються наразі 19 компаній, які були визнані ЄС “дуже великими онлайн-платформами”, вони мають понад 45 млн користувачів у ЄС. З середини лютого правила поширюватимуться на різноманітні онлайн-платформи, незалежно від їхнього розміру.
Ці зобов’язання включають запобігання поширенню шкідливого контенту, заборону або обмеження певних методів таргетування онлайн-реклами, а також необхідність розкривати додаткову інформацію про модерацію контенту регуляторам.
Компанії, що порушить правила, загрожує штраф у розмірі до 6% від її глобального обороту, а неодноразовим порушникам можуть взагалі заборонити працювати в Європі.