Згідно з дослідженням Гарвардського університету, минулого року YouTube отримав найбільший дохід від реклами для користувачів у віці до 12 років ($959,1 млн), за ним ідуть Instagram ($801,1 млн) і Facebook ($137,2 млн). Тим часом Instagram отримав найбільший дохід від реклами для користувачів віком 13-17 років ($4 млрд), за ним ідуть TikTok ($2 млрд) і YouTube ($1,2 млрд).
Як зазначає Business Insider, Snapchat отримав найбільшу частку свого загального доходу від реклами 2022 року для користувачів до 18 років (41%), за ним ідуть TikTok (35%), YouTube (27%) та Instagram (16%). Загалом соцмережі заробили на рекламі неповнолітнім близько $11 млрд.
Попередньо аналітики оцінили кількість користувачів до 18 років у Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X і YouTube у 2022 році на основі даних перепису населення США і даних опитування Common Sense Media і Pew Research. Потім вони використовували дані дослідницької фірми Insider Intelligence і Qustodio, програми для батьківського контролю, щоб оцінити дохід кожної платформи від реклами в США і час, який діти проводили на кожній платформі за день.
Дослідники кажуть, що результати підтверджують необхідність державного регулювання соціальних медіа, оскільки правила, а також більша прозорість з боку технологічних компаній, можуть допомогти зменшити шкоду психічному здоров’ю молоді та скоротити потенційно шкідливу рекламну практику, спрямовану на дітей та підлітків.