Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»У США соцмережі заробили $11 млрд на показі реклами неповнолітнім: найбільший дохід у Instagram, YouTube і TikTok

    У США соцмережі заробили $11 млрд на показі реклами неповнолітнім: найбільший дохід у Instagram, YouTube і TikTok

    28 Грудня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Згідно з дослідженням Гарвардського університету, минулого року YouTube отримав найбільший дохід від реклами для користувачів у віці до 12 років ($959,1 млн), за ним ідуть Instagram ($801,1 млн) і Facebook ($137,2 млн). Тим часом Instagram отримав найбільший дохід від реклами для користувачів віком 13-17 років ($4 млрд), за ним ідуть TikTok ($2 млрд) і YouTube ($1,2 млрд).

    Як зазначає Business Insider, Snapchat отримав найбільшу частку свого загального доходу від реклами 2022 року для користувачів до 18 років (41%), за ним ідуть TikTok (35%), YouTube (27%) та Instagram (16%). Загалом соцмережі заробили на рекламі неповнолітнім близько $11 млрд.

    Попередньо аналітики оцінили кількість користувачів до 18 років у Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X і YouTube у 2022 році на основі даних перепису населення США і даних опитування Common Sense Media і Pew Research. Потім вони використовували дані дослідницької фірми Insider Intelligence і Qustodio, програми для батьківського контролю, щоб оцінити дохід кожної платформи від реклами в США і час, який діти проводили на кожній платформі за день.

    Дослідники кажуть, що результати підтверджують необхідність державного регулювання соціальних медіа, оскільки правила, а також більша прозорість з боку технологічних компаній, можуть допомогти зменшити шкоду психічному здоров’ю молоді та скоротити потенційно шкідливу рекламну практику, спрямовану на дітей та підлітків.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНБУ затвердив план проведення інспекційних перевірок банків на 2024 рік
    Наступна стаття Фінансування ізраїльських стартапів цьогоріч впало на 56%, порівнюючи з 2022 роком

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту