Державний “ПриватБанк” впровадив послугу “Календар звітів” для бізнес-клієнтів, яка автоматично заповнює календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби. Підприємства відтепер можуть користуватися новою функцією, щоб не пропустити терміни подання податкової звітності.
Як зазначається у релізі держбанку, нова функція в застосунку “Приват24 для бізнесу” дає можливість клієнтам надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря, прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати, а також додати будь-який звіт, термін якого проставиться автоматично в “Календарі звітів”.
Автоматична активація помічника, який допоможе налаштувати “Календар звітів” на основі прийнятих звітів і даних із податкової, відбувається під час входу в меню “Облік та звіти – Електронна звітність”.
Також у сервісі “Електронна звітність” можна відразу сплатити податки на основі прийнятої податкової декларації платника єдиного податку третьої групи та вести звіти “Книгу обліку надходжень та витрат”, “Фінансову звітність” тощо.