Крім продуктів харчування, в супермаркетах Південної Кореї продається новий популярний товар – золоті злитки. Зокрема, їх можна придбати у найбільшій мережі міні-маркетів країни CU, яка співпрацює з державною корпорацією Korea Minting, Security Printing and ID Card Operating Corporation, що відповідає за друк і карбування банкнот, монет та інших державних документів.
Як повідомляє CNBC, золоті злитки вагою від 0,1 до 1,87 грама з’явилася у продажу в торгових точках CU з квітня. Злиток вагою 1,87 грама продається за 225 000 вон ($164,12), а злиток вагою 0,5 грама – за 77 000 вон ($56,17). Місцеві ЗМІ повідомляють, що злитки вагою 1 грам і вартістю 113 000 вон за штуку були розпродані протягом двох днів.
Злитки містять вітальні повідомлення, побажання на день народження та навіть окремі дизайни для різних типів особистості.
Найактивнішими покупцями золотих злитків стали люди віком 30-40 років (41% від загального обсягу продажів). На людей у віці 40-50 років припадає 35,2% продажів, за ними йдуть люди у віці 50+ років із 15,6%. На людей у віці 20-30 років припадає 6,8% усіх продажів.
CU – не єдина мережа, де можна придбати золото. Мережа магазинів GS25 пропонує покупцям золоті монети в торгових автоматах.
Попит на злитки та монети в Південній Кореї зріс на 27% у річному обчисленні до 5 тонн у першому кварталі цього року на тлі зростання цін на жовтий метал, повідомляє Всесвітня рада із золота в останньому звіті. Це стало найрізкішим квартальним зростанням в Південній Кореї за більш ніж два роки. Аналітики пояснили, що зазвичай у часи економічної невизначеності, коли місцева валюта знецінюється, попит на фізичне золото зростає, оскільки інвестори шукають безпечні активи для інвестування.
Нині багато азійських економік вперше за покоління стикаються з інфляцією та фінансовою невизначеністю. Зазначається, що споживачі в Китаї – найбільшій економіці Азії – також купують золото. У 2023 році країна обігнала Індію та стала найбільшим у світі покупцем золотих прикрас. Особливо інтерес до інвестицій у золото простежується серед молоді.