Цьогоріч близько третина криптовалютних проектів з 1000 найбільших проектів закинули соціальну активність та пішли в офлайн з початку цього року. Більше третини криптовалютних компаній і проєктів з окремими токенами не опублікували жодного оновлення на своїх веб-сайтах у 2023 році.
Як зазначається у звіті агентства блокчейн-маркетингу Guerilla Buzz, з тисячі досліджених криптовалютних проектів 35,8% в цьому році не оновили свої веб-сайти будь-яким контентом, а лише 49,7% опублікували більше двох нових статей у 2023 році.
Дослідники Guerilla Buzz відзначили, що значна кількість криптовалютних компаній не віддають пріоритет маркетинговим основам. Вони вважають за краще зосередити свої зусилля на генеруванні ажіотажу для продажів своїх токенів, вибираючи короткочасні сплески зростання, замість того, щоб надавати пріоритет довгостроковому органічному зростанню.
З початку року 35,8% розглянутих криптовалютних проєктів не опублікували жодних постів, статей, рекламних ітерацій або цікавих заміток для відвідувачів, 49,7%, розмістили менш ніж два матеріали. Лише кілька проєктів опублікували понад 10 статей.
У документі також встановлено, що найпопулярнішим веб-сайтом для ведення блогів для проектів криптовалютних був безкоштовний веб-сайт для хостингу блогів Medium. Експерти у дослідженні вважають, що це не найкращий вибір для компаній, які прагнуть довгострокового зростання — опираючись на Medium, компанії істотно збільшують трафік та зростання Medium, а не свої власні.