TikTok тестує функцію, яка дозволить робити покупки безпосередньо в дописах. Для цього компанія використовуватиме технологію для автоматичної ідентифікації об’єктів у відео. Про це повідомляє Bloomberg.
У рамках нового проєкту соцмережа запустить TikTok Shop, на який і перенаправлятиме користувачів, що бажають здійснити покупку.
Представник TikTok підтвердив, що функція знаходиться на стадії раннього тестування.
Минулого року в соцмережі з’явилася американська версія TikTok Shop, щоправда продукт отримав неоднозначні відгуки. З одного боку, продавці дійсно відзначили зростання продажів у святковий сезон, оскільки TikTok фінансував знижки та безкоштовну доставку для покупців. З іншого – користувачі скаржилися на контрафактні та підроблені продукти, які продаються на маркетплейсі TikTok.
Нова функція, яка тестується, дозволяє помістити посилання на товари в дописах звичайних користувачів без агресивного продажу, що потенційно може зробити клієнтський досвід більш приємним.